spörsmål

det strömmar in frågor till min frågebox, jag skall svara så snart jag kan.

- jag har så svårt att bejaka min manliga sidor och känner mig ofta fjollig. vad gör jag för fel?
j. guillou

- det där med barnuppfostran tycker jag är knepigt, vet sällan om jag gör rätt. känner mig osäker och otillräcklig. kan du hjälpa mig på rätt väg.
l.skugge

- hur vet man ifall man har snygg frisyr?
a.timell

- mitt sjävförtroende sviktar ständigt. har jag valt rätt yrke, jag skriver böcker?
b.ranelid

Kommentarer
Postat av: pysse

är det inte dags och lägga ner den snart?

2007-08-30 @ 20:17:09
Postat av: Linda

Är det bara jag å hasse som kommenterar?

2007-09-13 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0