förnuft och känsla


jag bad om en extra känslig film. då fick jag en så känslig film, att den

skrek när jag stoppade in den i kameran.


tänkte det var dags att prata lite känslor, efter allt snack om fotboll.


hittade en vers som jag skrivigt för några år sedan, typ femton.

då det ännu var hyffsat nytt med bröstförstoringar och botox-sprutor.


dinga inga, fastare bröst sig ville skaffa

därför hon begav sig till doktor haffa


när dinga inga uti koma låg

doktor haffa plötsligt såg


någon gjort ett småfräckt rån

och stulit all hans silikon


efter fundering, svår och lång

haffa beslutade fylla brösten med betong


hoffa var nöjd, och höll masken rutinerat

inga likaså och speglade sig smått generat


dinga ingas fästman såg på brösten och log

ville dem kyssa, knäckte käken förblödde och dog

Kommentarer
Postat av: vaa

du vet väl att horse är ett annat namn för heroin. horsebaby = heroinbruden

2007-11-23 @ 11:59:08
Postat av: fölet

jo ,det känner jag till. men i detta fall handlar det om en tramsig översättning av fölet.

2007-11-23 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0