mats ur skolan


jag vet att denna är simpel, men jag kan inte låta bli:
riksåklagaren anser inte att, billy butt skall få resning. det är jag tämligen säker på att han fått och får flera gånger om dagen, det är billy butt vi talar om.


allt färre stannar hemma från jobbet, för vård av sjukt barn. detta efter att försäkringskassan nu granskar hårdare.
betyder detta att fler sjuka barn är hemma ensamma?
- här har du hostmedecinen och alvedonen, dvd:n är laddad med teletubbies, nummret till akuten står skrivet i botten på nappflaskan. vi syns ikväll, krya på dig.


värmeljus. det måste vara den produkt som flest människor köper, trots att de har ungefär sjuttioåtta stycken liggande hemma i skåp och lådor.

därför bjuder jag på detta råd. nästa gång du skall köpa värmeljus, gör det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0