allt ljus på mig


kanske vore det på sin plats att berätta lite vad jag

tycker om bredbajsbolaget, min internetleverantör.

jag tycker inte om dom.


på tal om skit.

ikväll har rent hus premiär på tv4.

ett program som vad jag förstått, går ut på att man besöker

svenska hem där det bor människor som inte städar.

nu skulle man kunna bli upprörd över hur djävla äckligt det ser ut hemma

hos dessa, har visserligen bara sett trailern, men det är fullt tillräckligt.

men visst är det främst något annat man reagerar på:

hur djävla gärna vill man vara med i tv, om man är beredd

att visa upp sin äckliga bostad på bästa sändningstid?


men varför bry sig? tidigare har människor som haft problem med

bortskämda snorungar, att knulla eller hålla sams med sina grannar, visat upp sig tv.

Kommentarer
Postat av: nas

Bredbandsbolaget är bäst! Har inte haft ett problem med de på två år! Men Jag tar för givet att du har adsl-modem via BBB? Vad jag har hört sätts modemen ihop av indiska gatubarn som letar delarna på sopberg.

2008-03-05 @ 11:41:14
Postat av: fölet

arbetar du månne för bbb? bäst?

2008-03-05 @ 12:41:19
Postat av: potatismos

http://buzz.bazooka.se/

2008-03-12 @ 17:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0