ur tid är göken


tänkte det var dags att summera em i fotboll. jo jag vet att

det inte ännu är slut, men jag vill vara ute i god tid med min

summering, först på bollen.


helt kassa var österrike, schweiz, grekland och ekwall.

inget nytt under solen där alltså.


positivt överraskad blev jag av ryssland, först efter det

att jag blivit negativt överraskad av ryssland.


kul och se, var holland och de där duktiga

stelopererade som jympa innan matcherna.


men visst blev reklamen lite sönderhackad av all

fotboll som tv4 tryckte in i sändningarna.


det var inte helt oväntat att tyskland skulle ta hem titeln.


zlatan är lika cool som jihde är ocool och har tantfrisyr.


jo, sverige gjorde en plattmatch mot ryssland, oavsett att

ryssarna nu är i semifinal.


andra spelare som nästan är lika coola som zlatan

är buffon och sweinstajger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0