smörtisdag


nu har jag fått ställa mina frågor till bengt almqvist, 2waytraffic.

han pejlade snabbt av, vad jag hade i åtanke med mina frågor.

och var därför på sin vakt.

han svarade inte på så mycket, men uppförde sig hövligt.


min första fråga handlade om hur växeln fungerar på de där programmen.

eftersom så många samtal släpps fram i början av programmet, då svaret

är helt omöjligt. men att ingen kommer fram då ordet är givet?

där svarade bengt helt ärligt, att det är programmets producent som

helt godtyckligt bestämmer hur många som skall få komma fram, och när.

det handlar alltså inte om slumpen, som de där hjärndöda programledarna försöker påskina.


hur många som ringer in och hur mycket av omsättningen som går ut i vinster.

se de svarade inte bengt på.


jag undrade också kring de "rätta" orden. eftersom jag lyckades

upptäcka två slamkrypare på tre program.

där tog bengt åt sig av kritiken, och skulle föra detta vidare.

så som det brukar heta.


enligt bengt gick det ut en jackpot på 250 000 i december 2007.

kanske det stämmer, vad vet jag.

men bengt sa inte emot mig, då jag påstår att snittvinsten

ligger mellan 2000-3000 kronor per program.


avslutningsvis talade jag om för bengt vad jag tycker om

verksamheten. jag behöll mitt samlade tonläge, då jag gav

honom en utläggning om att det 2waytraffic sysslar med är bluff och båg.

då fick jag faktiskt känslan av att han höll med mig.

Kommentarer
Postat av: seve ballesteros

helt ok blog. rätt roligt på sina ställen.

2008-03-12 @ 13:32:30
Postat av: potatismos

http://buzz.bazooka.se/

2008-03-12 @ 17:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0