en sak till bara...



jag känner ju så vansinnigt lite kändisar.

jag har skakat hand med jockmocks-jocke,

men det är skitmånga år sedan.

sen har jag haft en ordväxling med pontus

gårdinger, då han lacka ur.

men annars, jag känner ju inte en enda känd

svensk, eller tysk heller för den delen.


så nu tänkte jag, ifall du som läser bloggen

känner någon kändis som kan vara intresserad

av låtsas att han/hon hänger en del med mig.

kanske kunde gå in på bloggen och

kommentera lite i stil med:

klart bästa bloggen. vi syns till helgen.

m.scocco.

eller

sjukt kul i fredags, måste vi göra om.

c.ulfbåge


ännu bättre vore förstås ifall några balla

kändisar kunde tänka sig att ställa upp lite

bilder tillsammans med mig.

vi kunde fika och barhänga så att

det slog gnistor om det.


då djävlar, då skulle det bli fart på bloggen.


tack på förhand.


--------------------------------------


Kommentarer
Postat av: lasse lager

zlatan är ju på väg till bärselona, ni kommer bli asbundisar.

2009-07-18 @ 11:38:16
Postat av: M Scocco

klart bästa bloggen. vi syns till helgen.



/m.scocco.

2009-08-10 @ 08:33:36
Postat av: mia

Har du inga gamla klasskort med dig och Mojje??

2009-08-17 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0