det tages en del i år...


jag gifter mig i vår, gifter mig med mitt livs kärlek.

för mig är att gifta sig, att ha bestämt sig.

gifter sig gör man bara en gång i livet, en andra

gång skulle bara kännas fånig.

kommentaren: ”ja ja, jag vet exakt. jag har gjort det här förr”,

kan aldrig kännas mer malplacerad än inför ett bröllop.

när man gifter sig så vet man vem man skall dela livet

tillsammans med. skulle jag skrämmas inför den tanken,

hade jag hoppat av för länge sedan.

nä det är nu det börjar på riktigt – vår gemensamma framtid.

 

många är dem som följer vår linje och gifter sig under 2010.

victoria och daniel.

madeleine och jonas

men inte minst

clovve och clovina



vågar man gissa på att mange schmidt skall sjunga på deras vigsel?

------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0