this is not a test



jag kan inte låta bli att inspireras av kvällstidningarnas

webb-tester, och har därför satt ihop en egen test.

resultatet av testet finner du längst ned. mycket nöje.

 

är du ett matvrak?

 du vaknar hungrig på natten, vad gör du?

A.   kliver upp och dricker ett glas vatten och

somnar sedan om.

B.    kliver upp och dukar upp en buffé av allt ätbart

du finner i kyl och skafferi. äter tills du storknar

och sköljer ned hela härligheten med en liter vispgrädde.

C.   jag vaknar aldrig hungrig på natten.

 

du bestämmer dig för att äta snabbmat från mc donalds, vad väljer du?

A.   en sallad och en ramlösa

B.    frågar om de finns någon ”prova på meny”

för runt sådär femhundra kronor.

C.   jag äter aldrig på mc donalds.

 

filmkväll i soffan. vad dukar du fram?

A.   morotsstavar, groddar och grönt te.

B.    wienerbröd, guldnougat, cocosbollar, grillchips,

dillchips, mjukglass, knäck, finsk marmelad, potatissallad,

ostbågar, pepparkaksdeg och ett par liter gammaldags mjölk.

C.   jag ser aldrig film i soffan.

 

facit

flest A svar.

du var mig en tråkig jävel, bergis en bitter singel.

flest B svar.

du kanske borde fundera kring vad du äter.

flest C svar.

du är förmodligen död.

---------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra idag? :)

2010-09-09 @ 15:40:42
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0