så mycket oklart


 ett nej kan också betyda ett ja, eller

åtminstone ett kanske.

det måste vara så det skall tolkas, eva

dahlgrens ja, till att vara med i så mycket bättre.

 

eva dahlgren klar för ”så mycket bättre”

så lyder rubriken i expressen.

i texten kan man sedan läsa vera tjärnås*

kommentar till påståendet:
- vi känner inte till något om det här.

vera är typ evas agent.

 

längre ned i texten så svarar matilda snöwall

(producent på tv4) såhär:

- vi kommenterar inte i nuläget vilka som är

klara för programmet.

 

expressens slutsats: eva dahlgren är spikad.

 

nu skiter jag i hur vida eva dahlgren skall vara

med eller ej. jag bara trivs med att störa mig

på kvällspressen.

 

aftonbladet kontrar med att avslöja att

per ”pelle” nilsson, per-olav johansson

och pär-ola nyström är klar för bonde

söker fru.

 

man kanske skall sno några ingredienser

från så mycket bättre, och använda dem i

bonde söker fru.


per-olav: jag tog en bit åker av dig pär-ola.

där du tidigare odlade vete – skall jag nu odla råg.

pär-ola: vad härligt! råg känns så rätt på den biten!

per: skönt bit…


------------- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0