svant-snobb strypkatt


jag skiter i vad experterna säger.

deras hyllningar går mig helt förbi.

svante thuressons skiva:

regionala nyheter – stockholmsdelen,

där han tolkar artister som kent,

erik gadd och mauro scocco.

den skivan är ren skit.

 

egentligen bryr jag mig inte om att han

gör kents redan löjliga musik till åtlöje.

men hans fullkomligt hänsynslösa slakt

på två lundellska pärlor!

där får det ta mig tusan vara stopp.

 

det vände sig i magen, då jag hörde svantes

gnissliga jazzgeggiga röst sjunga om stockholmstjejer
och rom i regnet.

....


Kommentarer
Postat av: Robban Sjunnesson

Äntligen en vettig människa som ser igenom Svantes jävla dynga. De skivbolagspersoner som ständigt låter honom fortsätta göra en massa skit för att det är "hipp" med en äldre man som sjunger ny musik borde få syra i ansiktet. Det e INTE hippt någonstans. Det e konstruerad bullshit!!

2011-05-05 @ 14:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0