vingar för pengarna


tänker korka upp en flaska bollinger. måste fira

att jag blivit utsatt för det omtalade, men för mig

tidigare okända internet-hatet. någon har skrivigt

KUK och DÖ, i kommentatorsfältet.

kan verkligen förstå om mina texter upprör, då de

fodrar ett visst mått intelligens av läsaren.


julen är barnens högtid, så brukar det heta.

trots detta är det bakmaskiner, digitalboxar,

platt-tv och gps-navigatorer som toppar

julklappsförsäljningen. vad fan har ungarna för intressen?


ja någon ny saida lär man knappast bli. mina försök

att blicka in i framtiden och förutspå vilka betyg arn

skulle få i pressen, gick väl sådär. kan däremot med

facit i hand, konstatera att omdömena skiljer sig markant.

har hittat betyg från 1 till 4. gp gav en etta, därför

väljer jag att lyssna på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0