viva la france


patrik ekwall, ni vet han i den vita kostymen. han tycker att min blogg är dålig.

möjligen kommer det sig av att jag var inne å hacka lite på hans blogg, eller åtminstone på delar av det han skrivigt.

för att undvika sandlådenivån, vita kostymer blir så smutsiga där, konstaterar jag

torrt att patrik ekwall är dålig.

 

e de inte för djävligt med de där sniglarna i trädgården, och slemmiga är de också.

nä man borde skjuta dom, var enda en. de tänker åtminstone jag göra, när jag får trädgård.

 

nyhetstorka


thomas lövkvist ligger på plats 54 i tour de france, på tal om sniglar

Kommentarer
Postat av: D.K.D.

Vad ligger egentligen bakom dina omotiverade val att ha vissa ord i fetstil?

2007-07-12 @ 14:53:18
URL: http://dkd.blogg.se
Postat av: D.K.D.

Jag frågade också vad som låg bakom det. Med andra ord undrade jag motivet var.

2007-07-12 @ 22:54:09
URL: http://dkd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0