gamla testamentet



trogna läsare av min blogg, hej föresten

semestern är slut nu...

som sagt, trogna läsare av min blogg kanske

minns att jag funnit min analoga blogg i låda

vid senaste flytten.

en samling tankar, funderingar och försök till poem.

jag har nu gått igenom den digra men ack så usla

högen av nedpräntade snedsparkar.


jösses vad dåligt nästan alltsammans var.

man kan naturligtvis ha visst överseende

med detta, med tanke på att det mesta är

nedklottrat för sådär tjugo år sedan.

men ändå, jösses vad dåligt.


därför tänker jag bara bjuda er på en mycket

liten del av detta pinsamma diktverk.


- - - - - -- - - --- --- ------ ------ ----- ----- ---- --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0