god jul


Jag har en idé om att låta min blogg växa till sig.

Se bara här, varje mening inleds med en versal.

Men det tar inte stopp där. Funderar på att göra

längre och färre inlägg, med lite mer genomarbetade

texter och genomtänka resonemang. Känner det

som att min blogg är lite fånig och naiv, då jag läser

en del andra och bättre bloggar.

eller

skall jag köra på som vanligt ? kasta skit på småsaker

och undvika att utveckla mina tankegångar. diktera små

fånigheter om triviala spörsmål och krydda med blaj.

 

vad tycker du som läser?

jag hör vad du säger.

 

så vill jag naturligtvis önska er alla en riktigt god jul

och ett lika gott år. nu skall jag fira helger med min

blivande fru och några sköna glin.

 

ps. hörde man kunde köpa föst skinka för en billig

peng hos stall svanstedt. kanske kan vara något.


-- -- -- -- -- -- -- - ---- --


Kommentarer
Postat av: pemt

Båda delar föredrar nog jag. Roligt om du typ månadsvis lägger ut ett längre innlägg. Underhållande när man får läsa något nästan varje vecka.



//Gott nytt på er!

2009-12-30 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0