skojar du eller?


media markt har nya reklamfilmer

som är jätteskojiga. de är så skojiga,

eftersom de har frågat den skojiga

robert gustafsson om inte kan tänka

sig att skoja lite framför kameran.

 

- hej, är det den skojiga robert gustafsson?

- ja det stämmer. ”den skojiga och skrupelfria”,

är väl egentligen en korrektare benämning.

- jo serru skojiga robert. vi tänkte göra några

nya reklamfilmer för vår firma, media markt,

och hoppas på du vill ställa upp.

- ja det är klart jag ställer upp, hur mycket

pengar får jag?

- oj oj oj, du kan få massor.

- vad skall jag göra? hylla nazismen, döda ett

utrotningshotat djur, misshandla en pensionär?

jag gör allt för mycket pengar.

- vi tänkte du kunde göra några skojiga karaktärer

som gör skojiga grimaser och harklar sig.

- å vad skojigt. är det okej ifall jag använder

femton år gamla grejer från manegen och nilecity.

- javisst det som var så skojigt då, varför

skulle det inte vara lika skojigt idag?

- bra, vad skoj. då slipper jag anstränga mig.

när får jag alla pengarna?

 

kan det månne varit så det lät, då robert

fick sitt skojiga uppdrag?


-----------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0