tjong i medaljongen


titulerar mig fortfarande som blivande far.


tycker också att tv-teatern ågust sög.


maradona är inte välkommen till örebro.

får mig att tänka på vad uggla en gång sjöng:

"att bli nobbad av ett as är ju värst av allt"


såg dokumentären om young@heart, sent på julaftonskvällen.

en hoper riktigt gamla människor tolkade coldplay, james brown med flera.

blev så rörd att jag spillde ut den varma glöggen över fingrarna.

en repris att tipsa om.


alla tycks tycka synd om britt ekland, eftersom hon

varit gift med den manodepressiva peter sellers.

efter tjugo minuter "stjärnorna på slottet" tyckte

jag postumt synd om peter sellers.


carola testade nätdejting, min fick ständigt nobben

efter att ha avslöjat sin identitet.

så har hon det gemensamt med billy butt.

Kommentarer
Postat av: Skrållis

vem behöver expressen el aftonbladet...här får man ju reda på vad som händer i världen..;)

2007-12-29 @ 00:14:16
Postat av: fölet

det jag skriver är dessutom sant..

2007-12-30 @ 09:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0