schack med döden

 

bergman är död, ingmar alltså.

frid över hans minne.

 

någon har slagit en flaska i huvudet på robinsson-robban.

tur för honom att de inte träffade någon av hans vitalare kroppsdelar,
som en armbåge eller ankel.

 

glenn hysén skall tala på pride-festivalen, gott så. frågan är vem som skall lyssna?

men roligast av allt, är att festivalen varje år tycks omgärdas av en homo-elit som rackar ner på evenemanget. helt plötsligt skäms de över att vara bögar och flator, eftersom de andra bögarna och flatorna har så dålig smak.

då står det klarar en någonsin, att homosexuella är precis som alla andra.

de kan inte komma överens, de sticker knivar i varandras ryggar

och de kastar gärna paj offentligt.

även om allt sker i ett rosa skimmer.

 

baby mind-reader på kanal 5, någon som sett skiten? jag blir fan mörkädd, såg fyra minuter av gårdagens program. jag skäms, om de får tittarsiffror över hundra. jag skäms, över att man kan producera, delta och sända sådan djävla dynga. jag skäms, över att jag slösade bort fyra minuter av mitt liv på ett kräk utan skrupler.

 

fler förslag på pojknamn mottages tacksamt.

roy, moltas, klas och konrad.


Kommentarer
Postat av: Sölve

...tja, Sölve!

2007-07-31 @ 22:03:25
Postat av: skåningen

alla namn med o som andrabokstav och som slutar på y är oerhört gångbara. conny, jonny, ronny, donny, lonny, tony, nonny, xonny. och sonny. kanske det bästa namnet av samtliga. annars är ove ett alternativ så gott som något annat. med dubbelve.

2007-08-06 @ 13:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0