saxat


jag har, tänker inte berätta hur, kommit över ett utdrag ur anders timells dagbok. hot stuff, jag lovar.


"Vaknade tidigt i morse. Mamma kom in och började dammsuga mitt rum. Djävla fittkärring. Sådär hade Martin aldrig vågat skriva. Familjens lilla dunkorv. Så duktig på att snickra, utan att slå sig på tummen.
Allt det där kunde jag också gjort och samtidigt haft en sådär tokig frisyr, som hon den blonda som klippte sönder mattor och knöt ihop dem igen. Men vad fan är Fyran.
Jag är ändå den galnaste sportkrönikören i landet. På Söndag skall jag tycka en massa tokigt, hör här bara. Man borde para Kluft med Svennis. Varför? Därför att det är galet. Sen borde man lägga ner Elitserien i hockey, det är ändå bara en massa Puckon som håller på. Fattar ni Puck-on.

Fan, har min näsa flyttat på sig igen. Nä, den kanske bara växt.
Nu måste jag springa ut och leta efter några kvällstidningsjournalister, så kanske
jag får svara något tokigt på "Frågan för dagen".

Fan vad jag saknar Tranan."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0