stå eller ligga?


att lyssna till skidskyttarnas bortförklaringar

är alltid stor humor. jag menar, har man valt

en sport som skidskytte så bör man inte komma

undan med förklaringar till 54:platsen med

dessa ord: " - jag tycker att åkningen funka ganska

bra, men det var lite sämre med skyttet." inte heller:

"- skyttet funkade perfekt, med det var åkningen

jag inte fick till att stämma."

jag menar sportens hela idé bygger på att man skall

åka skidor och skjuta på löjligt små svarta pingisrack.

inte varken eller.


låt säga att susanna kallur skulle snubbla i mål en kvart

efter de andra och kommentera det på följande vis:

"- själva löpningen gick bra, men sen skulle man hoppa

över en massa svartvita staket och det är jag inget bra på."


själv är jag riktigt nära att klara 2, 50 i höjd.

nedvägen har jag inga som helst problem med,

det är bara själva upphoppet som inte funkar riktigt.

----------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0