stig santa


 

så här års brukar jag gnida staken, höll jag på att

skriva. vad jag egentligen menar är, att så här års

brukar jag gnugga på glaskulan och skåda in i framtiden.


följande kommer inte att inträffa under 2009:

- islänningarna slutar tro på troll och börjar lita på bankerna.

- janne josefsson rycker på axlarna åt ett rasistiskt illdåd i gränna.

- henrik larsson tackar nej till landslaget, eller ja.

- kim jong ill besöker astrid lindgrens värld.

- folk lär sig skillnaden på klimatförändringar och klimathot.

- en blond ung tjej från stockholm, blir känd pga. sitt engagemang för de utsatta i samhället.

- carolina gynning tackar nej till att leda let´s måla om sommarstugan.

- bengt-åke gustafsson tatuerar halsen.


avslutningsvis vill jag önska

alla mina läsare en riktigt fröjdefull

jul och ett nytt år som blir gott.

och till er som inte läser min blogg:

god jul på er osså, jag e snäll idag.


- - - - - - - -


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag kikar in och önskar dig en GOD JUL!

2008-12-23 @ 09:07:15
URL: http://junitjejen.se
Postat av: L80

God jul!

2008-12-23 @ 15:19:58
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0