ut genom samma dörr



sitter här och kastar träck i fläkten.

vem fan skall läsa alla självupptagna usla bloggar?

ägnade några minuter åt att besöka de mest populära

svenska bloggsidorna på det världsomspännande nätet.

de tio mest poppis bloggarna handlar om mode och

är skrivna av uppnästa blonda våp.

därefter kommer en hoper bloggar om hur det är

att festa på stureplan och träffa låtsaskändisar.

resten består mestadels av rena nonsensbloggar, som denna.

även om just min blogg höjer sig ganska

markant över andra blajbloggar.


vi ni läsa en seriös och säkert för många viktig blogg,

så ta en titt på hejaabbe.com.  är ni som jag rädda för

allvaret så kan ni tryggt stanna kvar på min blogg, som

jag lovar inte blir mer seriös än så här.

- - - - - - - - - - - -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0