ska vi plocka körsbär...


visst smalt han in? kalle stropp på grammisgalan.

kändes fullkomligt naturlig och avspänd i sin diskreta kavaj.


för övrigt ter sig grammisgalan som en bussresa med en högstadieklass.

längs fram står någon och pratar i en taskig mick. därför befolkas det

närmaste raderna av plugghästar, då de åtminstone låtsas vara

intresserade av vad som sägs.

resten av bussen är fullt upptagna med varann. längst bak sitter

tuffingarna, de som skriker och dricker folköl trots rektorns förmaningar.


salem al fakir, är det inte han som jobbar på utbildningsradion?


amanda gjorde inte bort sig.


cyndee peters presenterade årets låt, cyndee peters?

undra just vad hon tar för ett gig?

fyran drygande ut hennes folkpension, åtminstone för en månad.


då det var som mest larmigt under bildts brandtal, satt jag och väntade på

att friggebo skulle komma inrusande och föreslå allsång, typ we shall overcome.

Kommentarer
Postat av: My Little Ponny

Tja! Din blogg suger och påminner mig bara om att det finns riktigt trailer-trash även i Sverige. Sluta länka i buzz... det är bara pinsamt.

2008-01-10 @ 13:39:53
URL: http://www.minhast.se
Postat av: Owebowe

haha skitblogg, lägg ner plox.

ge mig mina 30 sek tillbaka.

2008-01-11 @ 18:17:37
Postat av: Nas

Inget inlägg på elva dagar?

2008-01-21 @ 15:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0