lite kusligt


häromdagen så hälsade en för mig helt okänd person

glatt på mig då vi möttes på trottoaren.

han måste ha tagit fel på person, var min första tanke.

jag hälsade naturligtvis inte tillbaka.

tänk ifall det var jag som tog fel på person?


- du vet väl att alla internetleverantörer  förutom telia, stryper

det mobila bredbandet så snart du tecknat abonnemang?

så sa en säljare från telia till mig häromdagen.

- jaha, men jag använder inte mobilt bredband, dessutom

har bredbandsbolget som leverantör. svarade jag.

- men vore det inte bättre ifall du använde mobilt bredband, fortsatte säljaren.

- kanske det, jag får väl kontakta bredbandsbolaget...

- men jag sa ju att de andra leverantörerna stryper...

- ja, ja. i så fall anmäler jag dem för mord. var vi klara?

- hmmm, ja.

KLICK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0