aja baja


att fiska efter jättekrabbor, bestiga berg,

dressera tigrar eller knarka jättemycket,

må vara farligt.

men för dig som söker efter riktig fara.

anmäl dig till let´s dance.

där kollapsas, svimmas och knäcks

det ben i parti och minut.


men skit i det nu.


eftersom det för min del stundar en månads

farsaledighet, så kan det tänkas att bloggen får

stryka lite på foten.

därför vill jag tipsa om en annan blogg, nästan

lika bra som min.


http://kulturarbete.blogspot.com/


nä föresten, den är sju resor bättre en min blogg,

och handlar dessutom om riktiga saker, dock inte

mode, barn eller sexställningar.

att även jag är en riktig nörd på duktiga svenska

underhållare från förr, gör ju inte saken sämre.


som sagt, kommande månad skall helt
ägnas åt min son. en grabb som numera
mäts i bpm (bus per minut). så den som
inbillar sig att det är någon form av semester
jag tänkt tillbringa, kan tänka om.


ajö


- - - -- -- - - -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0