stig salmings bror


så principfast var jag.

nu är jag åter med som medlem på facebook.

där har jag redan utfört stordåd.

som exempel kan nämnas att jag numera

bryr mig om barn som har cancer, något som

tidigare var otänkbart.

dessutom ogillar jag skövlingen av regnskogen,

kärnvapenprovsprängningar, djurplågeri och foppa-tofflor.

jag har helt enkelt blivit en bättre människa

på bara några minuter.


tack facebook.



snart är man tvungen att skaffa

hund för att kunna se på tv.

ständigt och jämt fylls rutan upp

av tramsiga hundcoacher som visar

hur man får sin hund att lyda

minsta vink.

så många hundprogram, och då

har jag ändå inte boxer.


-------------------------------------------------------------- --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0