radio på tv


så var det gala igen, denna gång med popartister.

måste erkänna att jag känner mig fruktansvärt

gammal då jag ser på den här typen av galor, jag

hänger helt enkelt inte med. kände knappt igen

varken artister eller låtar.

kent har tydligen landets mest hängivna fans då

det kommer till röstning. årets band för sjuttioelfte

gången, grattis - fredagskopior.

tufft att robyn numera är så stor att man spontant

säger waow, då hon dyker upp i rutan. teddybears är

alltid tuffa. men hur klär sig ungdomen nu för tiden?

en vinnare dök upp utklädd till en trafikkon, men

så lyfte man på slöjan och där under gömdes

basisten i lordi. winnerbäck kände jag igen – halmpoet.

vad annorlunda publiken satt, på små öar med näsan

och helt olika håll. så 2010 – så ”vafan jag ser inte scenen”.

timo var duktig, lite nervös men på ett coolt vis.

världens starkaste man är sannerligen stark.


-----------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0