sälj aset, annars djävlar...


dra på trissor, gm lägger ned saab – igen.

hur nedlagt kan ett bilmärke bli?

nedlagt, nedlagdare, nedlagdast.

nu är det på bara att vänta på att någon trollhätsk tomte

skall uttala sig om, att de ändå hoppas på en lösning.

 

läser i dn att sara lindborg missar os.

vafan, har hon ingen tv?

nähä, hon skulle visst tävla.

hur skall det nu gå, utan sara lindborg i os.

 

vargjakten är över för i år. vad jag förstod så varade den i ungefär

tre kvart. kan inte hunnits supas så där jättemycket inom laget.

- vafan är vi redan klara, jag har ju minst en kvarting kvar!

 

men det är klart, vad jag förstod så var det ungefär

200 000 jägare, som skulle skjuta 27 vargar.

kan se bilden framför mig, hur de står och trängs med korslagda

bössor och trampar varandra på tårna.

varg kommer!

ratatatatatatatatatata

 

tänkte egentligen skrivigt om ångest. får spara lite på det.


----------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0