namn



är danskar så små, därför att de bor i ett litet land?

 

går kvinnorna på västkusten säkra, nu när svennis kommer till varberg?

 

i gårdagens aftonbladet kunde man göra ett test, för att ta reda på hur vida ens partner 
är otrogen eller ej.

jag kanske är naiv, men är det inte enklare att fråga?

 

tennis, tennispublik och bratts i båstad.

politik, politiker och folkpartister i visby.

 

ifall det är någon som har bra förslag på namn till vårt kommande barn, så sitt inte tyst.

fast å andra sidan. vem lämnar seriösa förslag. jag menar, bad någon mig om namnförslag så skulle jag genast sålla bort mina favoriter åt mig själv.

sen skulle jag svara: "conny klingar fint och malla heter ju inte så många."

Kommentarer
Postat av: Linda

Klas kanske eller inte. Dom är dåliga på att skicka förslag dom andra. Håller på namnen som du sa kanske....

2007-07-25 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0