saxat ur...

följande citat är saxade ur linda rosings blogg,
och kan sammanfattas:
jag har ett liv, alltså lever jag.


" där sprang jag på söta blondinbella. och hon

är alltid lika glad. efter att ha kramas klart så frågade

hon mig om råd ang kändisskapet. hon ville ha råd

och tips från mig om hur jag brukar tänka på när jag

åker tunnelbana eller bara går bland massa folk

som kommenterar en osv.
hon sa att hon behövde ha råd från någon som var

äldre än hon och hade den här erfarenheten som jag

har just om kändislivet."


"det finns inget bättre för min själ att hjälpa andra

om jag kan. jag älskar att se och göra människor glada.
för mig är det själavård!"


---------- ----- --------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0