dra in klorna...



detta är en sko avsedd för jogging

och möjligen även för raska promenader.

det är definitivt inte en sko som man

har för att den är snygg.

praktisk, möjligen. men snygg - nej.


ändå ser jag dagligen människor på väg till jobbet,

i mataffären, ja till och med på krogen. som bär joggingskor.

jag retar mig på dem, jag till och med avskyr dem.

vill kasta mig ner på golvet och slita av deras löjliga skor,
eller ännu hellre: slita upp min six shooter
och sedan börja peppra i golvet.

- jogga din djävul, jogga!

- - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - -- -- - - -- - - -


Kommentarer
Postat av: jag vill hitta solen

själv tycker jag sportskor är ruskigt fula och vill inte ha dem på fötterna.



men jag har miffofötter och uniktillverkade dyrspecialsulor. det finns inget annat som funkar att gå i.



jag önskar att det fanns skotillverkare som producerade snygga svarta knyt med joggingdojjsegenskaper.

tyvärr finns inte det :-)

2009-06-29 @ 10:35:07
URL: http://jagvillhittasolen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0